close

 SO CLOSE - Jon McLaughlin

 

 

<曼哈頓奇緣 主題曲>

 

You’re in my arms


你在我懷裡


And all the world is calm


整個世界都是寂靜的


The music playing on for only two


音樂只為我們演奏


So close together


我們距離如此之近


And when I’m with you


每當我和你在一起


So close to feeling alive


都能清晰地感受到活著的感覺


A life goes by


生命流逝


Romantic dreams will stop


浪漫的幻想隨之終結


So I bid mine goodbye and never knew


我致以我的告別,不知道


So close was waiting


如此之近


waiting here with you


就在這和你一起等候


And now forever I know


從此我得知


All that I wanted to hold you


我想做的只有把你抱在懷裡


So close


心貼心


So close to re

aching that famous happy end


即將抵達幸福的終點


Almost believing this was not pretend


差點以為這一切都是真的


And now you’re beside me and look how far we’ve come


此刻你在我身邊,想知道我們彼此之間有多遠


So far we are so close


如今我們如此之近


How could I face the faceless days


不知道該如何面對這百無聊賴的日子


If I should lose you now?


我是否已經失去了你


We’re so close


我們是如此之近


To reaching that famous happy end


即將抵達幸福的終點


And almost believing this was not pretend


差點以為這一切都是真的


Let’s go on dreaming for we know we are


我們繼續想像,因為我們知道我們是


So close


如此之近


So close


如此之近


And still so far


卻又如此之遠

 

family.jpg

 


生活小短語: 生活裡所有感動人心的小細節,這些並不是用文字,用語言可以表達出來的震撼。後來,漸漸地才發現,有些東西,平凡的才是好的。就像翻看以前的日記,那些記錄地最純真的才讓我最懷念,反而那些詞藻華麗的,卻也沒那心思看第二眼。畢竟生活跟藝術還不是完全一樣。

arrow
arrow

    Adelaaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()